Isnin, 22 Oktober 2012

D'Qistee Beauty

Set Penjagaan Kulit Wajah D'Qistee Beauty

D'QISTEE BEAUTY CREAM merupakan extract 100% bahan herba dan madu . Krim malam dan siangnya amat pekat dan padat. ia dihasilkan dalam bentuk set yang mengandungi krim siang, krim malam dan sabun pencuci muka. Kulit wajah akan menjadi lebih cerah dan segar dalam tempoh 2 hingga 3 minggu tanpa meninggalkan kesan kemerahan atau pengelupasan. Ini kerana ia mengandungi pati herba dan madu tulen yang membantu melembapkan kulit dan tanpa banyak campuran air atau bahan kimia.



Harga biasa RM120
Harga promosi RM112 termasuk postage




 Testimoni pengguna D'Qistee Beauty




 Atau anda juga boleh beli secara berasingan



Day Beauty Cream (Krim siang) RM47.00

Di pakai setiap kali keluar rumah pada siang hari. Sapu krim sehingga meresap dalam kulit. Ia mengandungi UV protection yang berupaya melindungi kulit wajah daripada sinar matahari. Ia juga membantu masalah jeragat di mana kandungan madu dan herba yang mengandungi vitamin B, C dan anti oksidan dapat meneutralkan radikal bebas. Jika dipakai berterusan akan menjadikan kulit kelihatan sekata, tiada bintik2 hitam dan menhalang kulit dari kekeringan.






 Night Beauty Cream (Krim malam) RM47.00

Dipakai ketika hendak tidur, sapu dikeseluruhan wajah hingga meresap ke dalam kulit. Ia mengandungi serbuk mutiara dan madu putih yang berfungsi membersihkan sel-sel kulit mati, mengecutkan jerawat, menghilangkan parut, mengurangkan pigmentasi kulit dan menghindarkan kulit dari kekusaman. Madu putih (kelulut) mengandungi anti oksidan yang berfungsi memberi keanjalan pada kulit, menutup pori-pori kasar dan menghilangkan garis halus pada wajah.






Honey Soap (sabun madu) RM37.00

Membersih kulit hingga jauh kedalam. Boleh digunakan sekerap yang mungkin. Bagi kulit berjerawat dan berminyak anda disarankan membersih kulit dengan kerap. Kandungan madu dan vitamin E dapat memberi kelembapan pada kulit wajah.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan